blink 182 - miss you

vaknade upp som en solstråle och
har helt klart varit on top of the world hela dagen!

igår spelade vi match mot FBC- ängelholm
och gick segrande ur matchen  - härligt spel tjejer!



(i våra snygga lila tröjor)


jag älskar innebandy , efter en sån kämpar match
och verkligen ge allt och sen få ut ngt av det - lyckoruset efterdär lever man ju på ett tag.

nu är jag dock inte på topp längre, efter styrketräning och boxning
kom jag på att jag nog egentligen är ganska ledsen och arg .
men skit samma , always look on the bright side of life.

såg att mina "tittar-siffror skjutit i toppen , skulle bli så glad om ni känner för att kommentera
med , vad ni tycker och sånt där .. hah !   och fortsätt titta med förstoss !

nu är det snart tränings dags , tjallala !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0