boys night out - medicating

skolan idag var väll rolig, ska göra en disney pjäs i nu tid (organisation och ledarskap)
inte för jag fattar ett skit vad det ska vara bra för men det ska iaf bli fett roligt.
det är sånt här jag lever för förstår ni, älskar allt som har med estetisk verksamhet
att göra, inte minst små pjäser..

däremot är musik mitt stora intresse, tyvärr har det inte varit så mycket på den
fronten på senaste fronten. mega musik i helsingborg är ju en dröm men jag vill
inte flumma bort mitt liv och behöva läsa upp ämnen efter. men båstad privata
är helt okej, ganska roligt faktist . men sjukt kallt !

hah, tog mina "klassrums-foton" idag , får väll prov på det så fort jag får dom.
snyggast i stan helt klart, jag undrar om min riktiga pappa bor i kina eftersom
jag verkligen ser ut som en kines ibland . speciellt med mörkt hår och lugg (intresse smurfarna hoppar)
fick iaf en skaplig knullrufs och en oseriös min, det funkar för mig :)

en sak jag verkligen hatar är frisörer, man åker dit och tänker "yes, nu ska jag äntligen bli
lite fin i håret" och när man kommer ut därifrån har dom alltid klippt för mycket, eller bara allmänt
konstigt . just nu har jag axellångt hår och det stör mig så fruktansvärt mycket - jag som vill ha låångt hår.

aja , febrig och dan så nu ska jag läsa lite i "låt den rätte komma in" och sen sova .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0