depeche mode - enjoy the silence

ja, då har lovet tagit en början.
måndagen gick helt åt till städning.
tisdagen som faktist är idag gick till städning och efter en tårfylld start på eftermiddagen stack jag
upp till johannapanna och vi sjöng för full hals och efter detta och lite
utredning blev jag genast på mycket bättre humör.

efter detta sjungande som pågick säkert i en och en halv timme
tvingade vi bästis tim att komma på besök , cirkus en halv timme efter
tim kom, kom även alleballe bäst som jag inte har träffat på många år.

sicken snygging alle har blivit , tvungen att säga det eftersom johanna tjatade om
det hela kvällen !



(detta är tim janver, han är en knasig filur .. ändå är han min bästaste homiebooi)

onsdagen är tänkt att gå till dk, med lite peops från klassen - grattis till rita som fyller år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0