james blunt - annie

dagenslåt val är väll först och främst för att den har ett väldigt vackert
namn , och dessutom är den väldigt bra och söt.


skolan idag har väll varit lite halvtrevlig sådär , grymt rolig
klass och jag har fått ta del av johlins vackra teckningar på
en giraff , en elefant och en elefantbakdel , haha !


puh, jag vet varken ut eller in.
vet inte vad jag ska göra och det snurrar bara runder i huvet.
är jag glad eller ledsen, vad borde jag vara ?
vill bara att du ska förstå ..

vill att vi ska klara detta tillsammans,
tyvärr är inte sammarbetet på topp , saknar dig!

ikväll är det superviktig match i magnarpshallen !
hjärnarp - fbc , samling 19.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0