jordin sparks - one step at a time

jaha, då var även denna dagen avslutad.. som så många gånger.
jag har gjort många saker jag ångrar och jag sovar att göra om dom.

igår var gm08 + issi och sara on ture till danmark.. staden av minderårig sprit.

detta spårade ur och jag sökte skydd i en varm famn, d.vs max famn.
tittade film och tog det lugnt hela kvällen och natten, om du bara förstod vad du egentligen
betyder för mig.

vaknade, kände sig lika vacker som vanligt efter en sleep over med killar
från är då varför blir man alltid så äcklig när man sover med killar, men inte med tjejer? .... hmm!
FÖRMIDAGEN gick och EFTERMIDAGEN kom,älsklings max hade feber och jag kände att jag
intekunde vara där och störa så jag tog bussen till ängelholm,i ängelholm träffade jag ALMAAA!!!!!!!!!
skit kul. sen drog jag hem.

kvällen har bestått av fest & fest.
bilder lär väll komma , kisses*

Kommentarer
Postat av: isabelle den coolaste

lite svårt att hitta rätt tangenter? ;)

2009-02-25 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0