kelly clarkson - my life would suck without you.

varit på fest hos martina ikv , trevligt :)

men jag saknar min älsklings max galet mycket.
är så glad att jag har dig , du gör mig så lycklig och
jag hoppas verkligen att det förblir du och jag.
max , om du bara visste hur jag känner för dig .
du är underbar och jag älskar dig,allt med dig.
din kropp , ditt ansikte, din röst , ditt sätt att prata,
ditt sätt att vara, men framför allt när du ler med tänkerna (haha)
du är allt man kan önska sig: snäll,rolig,romantisk
och helt underbar.





(detta är den ända kärleksförklaringen till max som kommer publiseras på denna blogg, ta det lugnt)


jag älskar dig max nilsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0