the all american rejects - gives you hell

helgen :

plus :
* jag fick träffa älskade max
* jag fick träffa hanna panna
* hanna panna bakade bullar till mig och jag behövde bara hjälpa till lite!

minus :
* fredagen sööög ( iaf kvällen )
* varit sjukt fest sugen lördag söndag, men inga fester så långt ögat kan nå
* alla åker iväg inför sportlovet
* kvällen hos markus som faktist blev en flopp, sry markus men det var kanske inte så kul nej!
* rastlös


det har varit en lång och relativt trött och tradig helg, men träffat två underbara personer
och bakat bullar . puss på det - som issi skulle sagt !
[miss cultura a bit, men ångrar inte att jag bytade]

kommit på en strålande ide, eftersom det är så svårt att komma och hälsa
på cultura på vardagarna så ska jag helt klart dra dit när dom har öppethus
vilket lär vara snart :D wi ! 

Kommentarer
Postat av: frida

jag gillar hur du tänker bruden! det med att komma på öppet hus låter super!!!! vi saknar dig!

2009-02-17 @ 23:36:58
URL: http://iammario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0