the tough alliance - koka kola veins

imorse när jag vaknade så mådde jag pissnisse, vilket antagligen berodde på
träningen igår.  man ska inte träna när man har ont i halsen har jag hörs men aldrig
skadat mig innan så vem bryr sig egentligen . men den här gången var det annorlunda.

skolan gick segt framåt .
och när jag kom hem och såg fram emot att få sova hos min älskling
kom så klart pappa hem och bestämde att jag hade feber och absolut inte
kunde åka till max.  min vanlig tur!

så i det stora hela har den här dagen sugit kuk .
ett plus var dock att psykologilärare tomas skrev att han var "sjukt imponerad" av mitt resultat på psykologiprovet !

hoppas på en bättre dag imorrn - älskar min max <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0