fettrist

hård kväll igår och man mådde väll som man förkänade.  trevligt iaf

vaknade vid 7 av att alma kom in i
rummet och tände massa ljus, mysigt  men inte på morgonen ;(
gick upp drack lite saft och plockade ihop våra grejer
och traskade iväg till tåget till helsingborg.

kom till skolan en timme för tidigt så jag och issi
satte oss i soffan och chillade, lektionen varande i en halvtimme
för min del, arbetet hemma och ändå inte lust att plugga
så jag drog hem. missade bussen till hjärnarp med 3 minuter.
blev arg och bestämde mig för att gå hem, big misstake !
det var så jääävla långt, så när jag gick som bäst och frös såg
jag min mamma [räddaren-i-nöden] hoppade in i bilen och
insåg att jag inte hade gått en 3;die del- tack gode gud för mammor :D

väl hemma satte jag mig och "plugga" vilket inte gick så bra.
men är iaf klar med film analysen nu *nöjd*

ikväll blir det match , fett opepp.. men vad gör man inte :)
och imorrn ska jag äntligen få träffa min älsklings max , längtar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0