mando diao - dance with somebody

idag var andra dagen på båstad privata och jag ångrar inte en minut att jag bytade.
kan sova länge på morgonen och bussen plockar upp mig 20 meter från huset och kör
mig hela vägen fram till skolans dörr, dessutom får jag dela bussvistelsen med hanna och johanna
vilket är topp of the world.

idag har vi inte gjort specielt mycket engelska , svenska, matte och samhälle (vårat lag vann på "på spåret")
tummen upp för kalle som är geniet ibland oss*

en annan fördel är att jag får träffa min älsklings max varenda dag, vilket gör mig super lycklig.
jag är betuttad och snurrigt kär ,som min kära kusin säger.

viktor laumann är här med officielt utröstad från bussen efter ett b-råd som hölls på vägen hem.
och efter det blev han super knäckt av ingen mindre än moi, sen pajade så klart johanna det, men dras man med bihang
så får man vara med på sånt ( älskar mina bihang det vet ni soulhomies ) .

   sunshine in the rain .

Kommentarer
Postat av: David

du får hålla Edman i öronen så at han sköter sig ;)

2009-01-30 @ 22:29:55
URL: http://dipoxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0