österrike -.-

i remember when , i remember, i remember when i lost my mind ..
sitter po ett café i salbach (eller hur det nu stavas) och försöker slo ihjäl tid .

veckan har varit helt okej, kanske inte världens roligaste att oka med sina föreldrar men ,
allting blir ju gratis iaf.
inte världens roligaste att oka ifron max häller, saknar killen som tusan faktist !
och monga andra med faktist :D

skolan började i torsdags men jag var ju här so jag fick lite extra lov, skönt !
ikväll ska jag hem hem hem , ska bli skönt faktist . det är so sjukt kallt här fryser händerna av mig varje gong
jag gor ut , sucks '

imorgon kommer jag väll hem runt 6 tror jag och do kommer min max till
mig och det blev väll mys och titta film , trevligt <3

ajha, cultura guys - see u on monday
och övriga typer ses vi ju .. ja snart iaf :D


puss !


Kommentarer
Postat av: Sebastian

inte klaga på föräldrarna nu! hoppas att du sakna mig riiiiktigt mkt! ;)

2009-01-13 @ 16:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0