-a-n-n-i-e-

vad är det värsta som kan hända när man vaknar?
jo att vädret utanför är grått och tråkigt , känns inte lönt att gå upp då liksom!
men idag finns det faktiskt något som drar , jag ska äntligen få träffa min älskade max !!

jag har en sån unberbar fördel som jag inte tror många andra har.
jag kan träffa mina älsklings flickor och min älsklings pojke på samma
gång, jag tycker det är så himla skönt. haha !

en annan bra sak är att jag har hittat samuel haus blogg (tsatsiki-snubben)
honom har jag nog alltid varit lite hemligt förälskad i , haha !
(eftersom jag vet att du läser bloggen max- ta inte illa upp , du är mitt allt det vet du !)
man kan ju prata om besvikelse när jag märkte att han inte skrivit sen i mars
förra året. 




nu ska jag minsan ta tag i mitt liv lite och städa mitt rum, tjollahopp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0