melody club - electric

musik torka i annies huvud, har ni några bra låtar så skicka lite förslag..


hallo på er kalaskulor !

igår åkte jag och hanna till alexandor i svenstorp, hoppades
på en kväll full med bus..
första timmen satt vi och glodde på tre stolsryggar när alexandor,
dennis och dennis satt och spela wow och lyssnade på musik..
så jag och hanna gick och la oss i alle's säng och då passade helt
plötsligt att busa, vi spelade lite president och rövhål (kort)
sen bestämde vi oss för att titta film, somnade innan första scenen på
filmen var slut, vaknade igen halv1 av att någon ringde från dolt nummer !

pallar inte dolt nummer, man blir så ledsen i ögan när man inte får
veta vem det var som ringde !

idag ska jag jobba från 9.00 - 16.00 eller kanske 17.00
läsa, titta film och sälja korv och cola till glada/sura gamla golfare !

smsa mig, då blir jag så lykkeli ! ¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0