michael jackson - thriller

som så många andra har jag börjat lyssna ganska
mycket på michael jackson nu efter att han nog.. men jag lyssnade rätt mycket
innan också men anyway.. har kommit på att denna iallafall är min favorit!
beror nog mycket på dansen !


( den absolut mäktigaste seenen i filmen "13 snart 30" )

idag har jag varit i vejbystrand med hanna, mest för att hälsa på jenny !
låg och stekte, sen vid två bestämde vi oss för att åka hem..
när jag skulle köra ut från min opraktiska parkering som var framför alla bilar så råkade jag
köra rätt in i en bil och repa den, dååååligt samvete!
kom hem och berätta för pappsen och sen åkte vi tillbaka till vejby för
att se hur illa det va och lämna nr och grejer.. men det visade sig inte vara
så farligt som jag trott, puh !

nu ikväll har jag vara på 11 års kalas hos en kille som heter leon,
en vän till familjens barn!

imorgon blir det jobb, smsa gärna och underhåll mig !




bilder sen gårdagen, sån sommar känsla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0