r.e.m - bad day

happ, idag har jag jobbat .. sjukt drygt !
men fick iallafall sluta i någerlunda tid,
ber om ursäkt för dålig uppdatering
men det är sommar och jag har mycket
att göra och lite att skriva om!

i onsdags var vi och träffade de nya ettorna som
ska börja på vår skola, de verkade väll trevliga!
tittade på massa tennis och fick gratis bonaqua !
på kvällen var det lite avslutningsmys för isabel som
åkte hem till bracilien idag, kommer sakna sig !

igår (torsdag) åkte jag och föräldrarna till åhus
och hälsade på mina nästkusiner som jag
bara träffat en gång innan de här, var väll trevligt!
och åhus handbolls cup var riktigt fräckt, hoppas
fotbollscupen i åhus blir lika fräck!

idag skulle jag egentligen säga hejdå till isabel på
flygplatsen men tyvärr så kom jobbet ivägen! skit oxå..

och nu är det inte paradise hotel fören på tisdag igen.. saknar det redan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0