tears in heaven - eric clapton

idag vill jag tillära detta blogginlägg till en mycket speciel man!

min fd. rektor på cultura gymnasium leif andersson
leif dog iförrgår/igår efter sviterna från en fruktansvärd olycka i
höstas.



R.I.P

leif var en mycket speciell man, det säger jag inte bara gör att han nu är
död utan för att han faktiskt va det. en man som är så varm och öppen är svårt att hitta. en rektor som
verkligen bryr sig mycket om sin skola och eleverna som går där, och inte
bara en rektor utan också en vän.
när jag hörde vad som hade hänt blev jag faktist mycket chockad, världen
är inte rättvis. en man som leif ska inte behöva dö, inte än..
skulle alla vara som leif skulle vi inte ha några problem i världen!



en liten instickare bara i ett tragiskt inlägg - eric hassle ska spela
på helsingborgsfestivalen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0