- uopa !



(anledningen till att jag lägger in denna allt förstora header till detta lilla
 ämne är för att jag tycker det ser bra ut!)

till en början med så tänker jag berätta att detta inlägget har jag grubblat
 på länge och vad jag ska ta med i det, de började med att jag lästa på
större bloggar och deras "dissa/hissa -listor" men jag anser att de dissar
så konstiga saker ibland.. även jag ska göra en dissar lista här
 och nu och det är bara dissa och inget hissa! eftersom jag grubblat på detta ett tag så
kan ni ju veta att detta är saker som jag verkligen vill dissa!


nummer 1 : mittbena
flickor, flickor, flickor.. mittbena alltså, kan ni inte förstå
att det är inte snyggt. visst det finns förståss ett fåtal som faktist passar i de,
 meeeen jag anser att i de allra flesta fallen  är de grymt fult och borde förbjudas.
då säger kanske någon: - " men annie, alla kändisar har ju mittbena
och dom är alltid vrål snygga" jag svara : sant, men de passar i de.. plus att de ofta har
stylister som fixar och donar för att mittbenan ska se okej ut. i många fall anser jag att
tjejer som använder sig av mitt bena ser ut som de inte riktigt orkat
fixa sig efter att ha fått en spann vatten på sig.. så flickor slopa mittbenan, inprinsip alla (undantag
vissa kändisar) ser bättre ut i snebena!

nummer 2 : färgade tippar



naglarna ser grisiga och smutsiga ut , eller som man arbetat med färg och glömt
tvätta händerna. om man ska ha tippar ska man ha vita eftersom de gör att händerna
ser fräsha ut.. detta anser jag!

nummer 3: nya gummibands modet, på tjejer!!!!


tjejer med dom tajtaste byxorna dom har i sin gardrob ska nu även ha totteband
jämt fördelat från längst ner på byxorna upp till lite under knäna och gärna piffa till de med
en bandana viken och knuten över tottarna på ena benet!

skojar ni med mig eller ?
så jävla fult, vad fan händer med världen.. trodde det var ett skämt
fram till jag kom till helsingborgsfestivalen och såg att varända unge hade de!
SKÄRP ER - MAN BLIR JU MÖRKRÄDD!

(måste tillägga att detta mode är inte snyggt på killar heller, men det är
dock värre på tjejer. vi med XX kromosomen brode förstå lite bättre!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt med olika färg på skor också...

2009-07-27 @ 15:47:01
Postat av: Lina

ANNIE!

stopp och belägg!

trean måste jag hålla med om! (men en fråga! gör folk så på riktigt?! :O har aldrig sett i verkligheten!) skitfult!

men ettan och tvåan förstår jag inte hur du tänker på. mittbena är skitsnyggt. (påminn mig om att jag måste köra på det lite oftare i fortsättningen.) och sen när är det fult med nagellack?! (vitt är för mesar. tuffingar kör på rött, svart eller rosa!!!!)

PUSS OCH KRAM

DU VET ATT JAG SAKNAR DIG!

2009-07-28 @ 01:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0