lovegame - lady gaga

finally, nu har jag en fulländad hjälte!
 
mina föräldrar berätta nämligen för mig om våra
små igelkotte bebisar som nu blivit alkoliserade ungdomskottar!
och idag när jag var ute för att se på missödet hittade jag en av
sötnosarna liggande och fyllesov under en vinbärs buske!
( anledningen till att dom är alkoliserade är för att dom hela tiden
äter gästa vinbär, ungefär som griseknoe i emil i lönnberga! )

den såg döende ut, jag tänkte snabbt och bestämde mig för att
göra ett rehab för stackaren i en skolåda, så nu ligger den i en skolåda
och sover  och äter kattmat!



ikväll blir de fotboll förförsta gången på väldigt lång tid!
på tisdag eller onsdag ska jag på massage, yes yes yes !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0