nine days - absolutely (story of a girl)

hejsan svejsna,

idag har det varit jobb och träning.
mysigt.
nu ikväll kollade jag på 19 avsnittet av paradise hotel
och så klart åkter en av mina favoriter ut, jävla skit..
dessutom var det hennes bästa kompisar där som fick ut
henne, sån jävla stil va?

 man kan ju inte låta bli att tänka på hur falska många människor är,
hur viktigt det är för alla att rädda sin egen röv, och bryr sig inte ett
dugg om, om någon annan råkar illa ut..
jag tror jag ska ställa upp för världen och börja bli mindre egoistisk minsan !

gjorde mitt första hjältedåd igår..
jag räddade en liten mus från en hemsk död (min katt)
det var såhär va, jag skulle gå och duscha och så ser jag en liten mus
springa över golvet.. lite läskigt men samtidigt som den djurvän jag är tyckte
jag mycket synd om den!
medan jag duschade tänkte jag ut en plan som skulle rädda musen ut ur bamses (min katts)
klor..
så när jag duschat klart hämtade jag en frys väska, och lockade/tvingade in den där..
sedan lyfte jag ut den utomhus och lät det springa in i buskarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0