- en lila förkylningsdryck

.. är ungefär det jag sitter och dricker nu.
mamma har skrämt upp mig och påstått att jag kan ha svininfluensan.
hypokondriker som jag är, kan jag inte hjälpa att jag blir lite orolig.

ja nu ska ni få se vad jag har kommit fram till i mitt letande efter klänningar!


man skulle väll kunna säga att den är lite tråkig, vad vet jag!?
men jag köper alltid klänningar till skolavslutningen som jag
använder en gång, och min kära mor är väldigt mån om att det ska
vara kvalité så det blir inte alltid så billiga grejer heller..
kommer fortfarande ihåg när jag slutade 8an kanske, så köpte mamma
en tröja till mig för 800 kr (vet att man inte ska diskutera pengar
och skriva ut vad saker kostar)
det mistaget gör hon nog aldrig om. jag har använt tröjan ca 3 ggr
och har fortfarande dåligt samvete för att jag tvingade henne att köpa den!

upp till bevis om klänningen (ovan) är till min kropps fördel, eller hur man uttrycker det!?
har även hittat en helt underbar tröja som kommer inhandlas när jag
är på väla med syster yster.


helt underbar, hoppas nu den är oversize som den såg ut att vara!

kommentera gärna, ser att det är en del som läser och det är skoj att veta vilka det är .. heh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0