- just because i can

tänkte bara berätta lite av kvällen eftersom den varit full med roligheter.
stack upp till hanna runt halv 8, och vi började att spela lite spel,
efter ett tag kom alla killar ut från bengts (hannas pappas) lan
och hoppade i poolen och det vankades vollyboll..
eftersom vi tjejer var lite för mesiga för att hoppa i det kalla vattnet agerade vi
"boll-kalle" i plural :)


(btw funkar min kamra mobil nu, så nu kanske ni får se lite bilder från mitt liv- hah)

roligaste ikväll var som alla andra kvällar, dennis - full med skit !

kommentarer som :

- aa, jag får solen i ögonen.
- jag har faktist fel skor på mig
och liknande strömmade ur hans mun konstant.

en av de roligaste var ändå när en av männen/ killarna missade bollen
och dennis säger - ah vi kanske borde skaffa en pilatesboll så han har en chans.. hahah
min humor, helt klart!

dags att sova, ska till stranden med jenny imorgon .. ska bli riktigt skönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0