din jävla planta.

(varning för ett långt och seriöst inlägg!)


det är sjukt vad man kan tro fel om människor!
bara på några få veckor har jag fått uppleva olika sidor av människor som
man blir helt förvirrad av.
och grejen är att det är inte bara nya människor, det är lättast att ta fel på dem såklart,
men även människor man känt relativt länge, som kan slå om så jävla snabbt.
människor som ljuger är väll ändå det värsta, när man pratar om/med dem så blir
man bara förtvivlad, förvirrad och alla andra negativa känslor.
och speciellt när man verkligen känner tillit till personerna, jag känner tillit till dom flesta.
- så sjukt naiv!

kvällen har iaf spenderats hos martin som jag nämnde tidigare, fyfan vad jag skulle
vilja vara kille.. man blir så glad av att bara höra dem trada och helt oväsentliga saker och
skratta och diskutera.
om ni inte förstod det så var det ett grabb-gäng på fem killar som satt och drack öl och chillade hemma hos martin
och så var det vi då, hanna johanna och jag!


efterlängtade danmark bilder, sen jag var där med cultura-tjejerna!



cultura, cultura älskade cultura.. längtar till festandet och sommaren som ska spenderas med er!

imorgon ska jag iallafall träffa tim, blir väll lite fredagsmys framför tv med tv, chips och dippa,
godis, läsk och inte minst jag och tim!
för er som inte redan vet det, är tim min bästaste bästa vän i världen!
som en utomstående bror och det ska verkligen bli skönt att spendra
lite kvalitetstid med honom eftersom vi inte setts på ett tag, ska bli gött att prata av sig.


du är bäst tim, en solklar favorit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0