driving one of your cars - lisa miskovsky

puh snart helg och snart sommarlov - kan inte bli bättre!
är grymt skoltrött..
längtar efter sommaren och värme och ledighet.
dock tycker jag det är sorjligt att våra fina 3;or slutar nu till sommaren, precis
när vi lärt känna dem under överlevnadsveckan.

vad har hänt idag då!?
jag har fått mitt första IG under hela min skoltid -.-
men har tid att rätta till det imorgon förhoppningsvis, hade även
ett svenska prov som jag inte kunde alls.. men tillslut blev det iallafall G.

måste säga att jag är stolt över mig själv,
i början av denna terminen skrev vi engelska dikter!
man har väll inte fattar varför, och inte brytt sig något vidare heller.
men idag fick vi veta att 2orna hade fått bedömma våra värk!
och min var en av dem de tyckte var bäst. 

the clock is ticking
you can hear the sound, tick tock
but the time stands still

(vet inte om det var exakt så, men nästan iaf)

ikväll har 3:orna på vår skola bal, längtar till vi ska ha bal- ja, jag är avensjuk !
och ikväll blir det nog fest hos hannas martin, min granne, ja helt enkelt martin..


inlägg är roligare med bilder- här är en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0