eric hutchinson - all over now

ny funnen favorit artis, härlig chille-musik!

idag har jag varit sjukt hela dagen, kunde inte svälja på hela morgonen
drack till och med te för att det skulle släppa. för er som inte redan vet
det så HATAR jag te.
luktar gott , smakar varmt vatten -.-

suttit och försökt plugga hela dagen, har inte varit ngn vidare framgång.
är inte på plugg humör, men måste göras så dags att sätta
igång på riktigt efter detta blogginlägg tror jag !

måste bara berätta om en händelse som hände igår:

jag var som sagt med min syster och hennes dotter jonna
på väla igår, så köpte vi glass och så fick jonna sin glass först
såklart.
efter en liten stund hör jag "mamma, mamma, hjälp mig! "
vänder mig om och ser att jonna vill upp på en hög stol, samtidigt
går en kille som är kanske lika gammal som mig , går fram till jonna
lyfter upp henne och går sen och sätter sig på sin stol igen!


jag tyckte verkligen detta var helgulligt gjort, blev
nästan lite halv kär i honom för det.. tänk om fler killar hade
så bra hand om barn !  :DD

nej nu ska jag inte smita undan utan göra klart min fördjupning om
buddhism!

Kommentarer
Postat av: Lina

åh va gulligt!

lycka till med religionen :)

2009-06-10 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0