eric hutchinson - rock & roll

låten är helt underbar, fick den av hanna myhrmans pojkvän, martin igår !
lite lika jack johnson om ni lyssnat på honom någongång?

idag har vi mest lekt runder i skolan, ingenting känns speciellt
allvarligt nu när vi slutar på fredag.
så antingen nu imorgon-onsdag eller torsdag ska jag och
storasyster matilda åka till väla och titta på en avslutningsklänning!
planerar även att ha högklackat (!!!!!!!!!!!!!!!!)
jag och mina 174 cm kommer se ut som en flaggstång men någon
gång ska man väll lära sig ha högklackat med !

tänkte kika runder lite på internet efter fina klänningar så får
ni kanske se vad jag har hittat senare!



imorgon är det tisdag och en perfekt dag att åka till helsingborg och
hälsa på cultura, så planen är:

åka till skolan, säga att jag har huvudverk och att jag vill göra
provet på morgonen och sen helt enkelt ta tåget till
helsingborg. vi har ändå ingenting viktigt att göra!
anledningen till att jag tänker ljuga är för att lärarna får en alltid
att få så dåligt samvete när man säger vad man egentligen ska göra!

nu ska jag leta klänningar , ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0