flipsyde - someday (remix)

ops klockan är 03.44 och jag är fortfarande uppe,
vad gör jag ?
gissa?
- tittar pasadise hotel såklart, hah !

nu får jag vänta ända till måndag innan jag får se nästa, buhu !

idag, eller igår om man nu vill.. har jag lekt med min bästa vän
hanna myhrman !
sola och badade vid poolen fram till vi kom på att
vi ville ha glass och där med gå ner till arons..


hur mycket skiljer det egentligen till att en person
ska kunna gömma sig bakom en lyktstolpe.. det är frågan !

jag vill även göra super mycket tummen upp för wells vitamin,
som är den ända drycken som är både god och nyttig !



kvällen har spenderats med att se sverige missa finalen till engelsmännen
och spela poken med familjen gustafsson, martin och dennis..
lots of fun, eftersom jag vann!

kom hem nu runt tre, och ja nu måste jag nog börja fundera på att sova eftersom det börjar ljusna!

sov så gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0