flipsyde - when it was good

nu jävlar ska det hatas!

idag har jag varit hos tandläkaren i helsingborg.
efter tandläkaren så gick jag runt lite i helsingborg..
hade planerat in så fint att ta tåget från helsingborg till ängelholm
så när jag kom fram till ängelholm skulle det gå en buss till
hjärnarp direkt. ( från ängelholm till hjärnarp går det typ en buss i
timmen -.- )

springer ner på platformen och ska lösa ut biljett ur automaten,
det kostar 25 kr att åkta från helsingborg till ängelholm och jag
hade sparat en 50 lapp till detta..
tåget står och väntar , ska gå om någon minut.. annie är stressad!
och så plöt sligt står det " den här automaten tar inte sedlar"
FUCKING JÄVLA AUTOMAT-HELVETE tänkte jag
och gick fram till kvinnan som stog i tågdörren och sa:

jag - ursäkta den automaten tar inte sedlar, vad ska jag göra då!?
(jag väntar mig ett: det är okej bara hoppa på!)
kvinnan i dörren - då får du köpa biljett på tåget
jag - men det är ju svin dyrt, ska jag betala mer för att era automater är
trasiga?
kvinnan i dörren -  men det finns automater där uppe!
jag - men detta tåget går ju nu?
en tåg-gubbe - ja, vart ska du?
jag - ängelholm
tåg-gubben - det går fler tåg till ängelholm , du får ta nästa!

jävla fucking idiot helvete,
hatar dom jävla röv tågen, det är inte första
gången dom är fittiga mot mig ....... fattar dom inte att jag faktist bor i öde-hjärnarp,
där det går bussar en gång i timmen !!!!!!!!


- en bild tillägnat er, era jävla kukmusar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0