för vi har tagit studenten - stundeterna

ja, själv har jag två år till studenten.
kan inte riktigt beskriva hur mycket jag längtar, tror aldrig
skolan varit något för mig egentligen.. eller om man tänker
på alla roliga folk som befinner sig i skolan kanske man
tänker om, men att sitta ner och lära sig massa grejor
och hittan och dittan.. nej, tror nog estet är rätt program för mig egentlien,
eller kanske hantverk?
jag är en konstnärlig själ som ett medium en gång sa till min mor.
( om ni inte vet vad medium är så googla det )

skolans avslutning va fin, johanna och linnea sjöng
underbart fint, min näsa ran konstant och jag hosta
nog minst 100 gånger och dessutom fick jag en speciell fras till
ägnad till mig från johan falk mitt framför alla i hans
eget elevrådstal, även om det tar emot så ska jag citera detta:

johan - är annie här idag?
jag - ja, jag är här!
johan - kan du ställa dig upp?
( jag ställer mig upp)
johan - tack för senast ..

det var tydligen många dubbelvikningar och många skratt,
kan väll säga att jag var bortom allt det- generad till tusen!

men en sak ska du veta johan falk, en dag
kommer du få igen för det här.. grubblar redan på en vacker hämd!

kvällen till ära blir det besök hos:

markus bogga nilsson - en stjärna och vägledare för mig, även en bästa vän!
och lynn nilsson & anton hansson - självklart ska vi fira bästa kompis
storasyster(och en vän) och hennes pojkvän på denna dag!
( nej lynn och markus är inte syskon! )

för övrig har jag sovit bort dagen, och känner att det kan vara dags att aktivera sig nu!
GRATTIS TILL ALLA SÖTA STUNDENTER SOM FICK SPRINGA UT IDAG.



- egna student bilder kommer kanske imorgon eller i ett eget inlägg ikv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0