heartbeat - annie

klockan är snart 9, och jag har redan varit uppe i
två timmar.. puh så kan det gå!

eftersom jag inte har varit upp så mycket har jag inte
så mycket att skriva.. men någonting måste jag väll skiva?

idag ska jag städa, städa och kanske läsa lite också!
och kanske färga håret så jag blir av med rödheten för denna
gången!


(matthias schweighöfer, med i filmen "the red baron")

- jag tror jag har blivit kär .. ni vet sådär kär man kunde bli när man var
liten, just because en snygg kille i en film!
men en snygg tysk kille, annie annie!

när jag var liten var jag sådär riktigt seriöst kär i jeremy sumpter,
han som spelar peter pan i den riktigt peter pan filmen.
jag tittade på filmen säkert 3 ggr om dagen i en veckas tid minst
och mitt rum var fullt med bilder på honom. haha - de var tider de!


(jeremy sumpter från ett avsnitt ur csi miami - jotack han är snygg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0