howie day - collide

har sjuk halsont idag, så blir nog till att vara hemma imorgon och
ladda inför avslutningsfestandet!
tråkigt att missa aktivitetsdagen, men ibland kan det vara så..

idag har jag varit på väla med min kära syster.
inhandlade avslutningsklänning och en tröja från den
där aids-collectionen från hm.



den var snygg och oversize, hittade inte tröjan som jag visade
igår men senare ska den också inför skaffas!

nu är klockan 20 i 10 och annie ska sova och ladda inför morgondagen
som kommer bli en tillfriskningsdag !

heja emil strand som numera får vara ensam lagledare i vårat
lag eftersom jag (den andra lagledaren) är sjuk !
räknar med att du för vårat lag till seger denna aktivitets dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0