josé gonzález - heartbeats

jag vet hanna, sa att denna låten inte var bra. men det va
som du sa.. den är bra som bakrundsmusik !

sista helgendagen innan sommarlovet började klockan
halv 8, loppis på idrottsplatsen.

jag och hanna gick dit trötta men på gått humör , as always!
detta höll tills vi fick veta att loppisen inte börja fören kl 2 och
att vi fram till dess skulle plocka fram alla gamla äckliga saker!

fick börja med mattorna som lukta skunk, så jag och hanna smet !
tog upp lite porslin (= helt okej ! )
sen kom vi på att vårt egentliga uppdrag på loppisen var att testa
utrustningen (= LEKSAKERNA!)
så helt utsökt gick vi och testa beachtennis racken, tills en tant gick
och bad oss plocka upp bland KLÄDERNA (!!!!!!!!!!)

för er som aldrig hjälp till på en loppis kan jag säga att
kläderna ligger ABSOLUT först på listan av saker man inte vill plocka upp!
- varför ?
det luktar apa!
och det är ofta skabbiga kläder! buhu


(detta är från hjärnarpsloppis , bild från google !)

vi skyndade iväg och gjorde någonting annat, sen tog vi en paus igen
och vem kommer då, om inte klädtanten, och hon bad oss återigen att
plocka upp kläder (fatta hon inte vinken första gången?)
vi gjorde iaf what we had to do.. gick till klädståndet, tittade lite, gick bakom lastvagnen
och flydde fältet !
sen var det äntligen fika .. alltid lika efterlängtat !

efter detta flydde vi åter igen, fast denna gången från hela loppisen!
till niclas-innebandy tränare som just denna dag flyttar till vackra hjärnarp!
blev många skratt som alltid med hanna !

hejsan svejsan nu ska jag äta godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0