lika barn avvika bäst del2 - timbuktu

kan denna låt helt utantill -   *stolt som tuppen!*

idag är jag sådär halvsjuk igen, så missar ännu en damlagsträning.
det är sorjligt eftersom jag har missat exakt 4 träningar i rad nu, kommer bli tjock och otränad!
egentligen borde man väll dra och träna fotboll eftersom det inte är
så ansträngande men jag vågar inte chansa tyvärr !

imorgon blir det iallafall lite strandmys/fest med hela bpg
(dom som orkar pallra sig ner till stranden vill säga)



måste säga att jag är lite småbetuttad i stranden, det är så mysigt och man ser
solen gå ner och hör vågorna! mysigast är om man har massa filtar och grejer med
också !
ett big nono, är att man har sand över allt när man kommer hem. skor,kläder,väska
ja halva stranden med sig hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0