scissor sisters - tits on the radio

sommar i luften, och det ska vara högtryck fram till torsdag
men runt 25 grader.. detta gör en annie mycket lycklig!
älskar solen och all energi man får av den..

ja, jag är lycklig.. får ny mobil imorrn och dessutom
blir det ännu en härlig bpg-fest !

får väll säga att jag har haft tur med mina mobilen, i vintras
gick min älskade oranga mobil i sönder genom att tim,jag och person låg
på en väska där mobilen tydligen var , och skärmen sprang rätt av på mitten !
samma dag hade mamma fått hem en ny mobil eftersom hennes abonemang
precis hade gått ut, jag fick den (alltså min bruna som jag haft sen dess)

och nu när min mobil blivit snodd av ngt jävla äckel hemma hos carro
så har mitt abonumang precis gått ut och därför ska jag och pappa in och
välja en ny mobil imorgon . lucky me !

har inte mer att skriva idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0