space cowboy - falling down

låten kommer från min käre vän kåsa .. kanske inte jättebra, men helt okej!

idag har jag stekt på stranden och sedan använt upp
min mammas pengar på exakt ingenting.. alltid lika trevligt attt inte betala själv.
(får egentligen lite dåligt samvete, menmen)

har även slingat håret, har dock inte fått se hur det ser ut än eftersom
jenny satte i färgen, jag sköljde ur färgen.. jag fick skynda mig hem utan att torka
håret och sen iväg på träning.
kom hem satte i en hårinpackning pga att mitt hår va torrt som
en öken.. men iallafall så tvättade jag håret, och nu är det fortfarande blött!

träningen idag bestod bara av att springa och springa och tävla, i denna jäkla värmen!
och nu sitter jag här och tittar på viva la bam, kanske inte det bästa.. men :)

har även bestämt att jag ska ge mig av till strandfotbolls cupen i åhus till helgen
känner mig sjukt taggad.. inte för att jag gillar fotboll men åhus är kärlek för mig !

mitt veckoschema (ni får måndag också):

måndag : stranden med jenny- träning
tisdag: hallandsväder ö med oskar, hanna och hampe - träning
onsdag: stranden i vejby, ngn som ska med? - kalas för en liten kille på kvällen!
torsdag: jobba
fredag: jobba - åka till åhus (?)
lördag: åhus
söndag: åhus
måndag: jobba

en sak jag tänkt på , varför heter det hallands väder ö, när det faktiskt är skånes väder ö?
hmmmmmmmmmmmmmm!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en fin låt!

2009-06-30 @ 22:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0