the feel good drag - anberlin

denna låten är helt underbar och dessutom går den inte att spela sönder!
tro mig jag har testat.

som kåsa sa jag är som rix fm fast hundra gånger värre när det gäller låtar, hittar jag
en låt jag tycker är bra spelar jag sönder den på 2 -3 dagar!
hur gör jag då?
- tricket är att ha en spel lista som innehåller 2 låtar och så lyssnar man om och om igen! :)

BPG-kvällen igår blev riktigt mysig,
vi började med att sitta 8-9 personer och bara mysa i en ring,
snart började folket droppa in..
när hälften hade kommit kom vi fram till att det var runt 20 % av skolan !
men det var fler när kvällen slutade!

när det började bli kallt kilade vi hem till sofia niklasson och fortsatte vårt
festande där. lyckad kväll, bra jobbat den som planerade det här!



























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0