paolo nutini - new shoes

10.06
ringeliring-pling

- mm, hej det är annie!?
- hejsan det är niclas (min tränare) , hur mår du idag?
- bra, lite ont i halsen
- och trött eller!?
- mmmm
- jag undrar om nr till tennisbanorna
- mmm, jag kollar det och ringer dig..

fixa och trixa

somnade helt enkelt om..

11.06
ringring

- hej?
- hej det är mamma, vi ska till doktorn 20 över 3! och kolla din förkylning!
- okej, hejdå!

somna igen..

12.45
pling och ring

- hej vi ringer från telenor och söker magnus (dvs. min pappa)
- jaha, han är inte hemma och detta är inte hans mobil!
- nehe oj förlåt, hejdå

somna igen..

14.43
riiiiiing

- hallå?
- hejsan jag ringer från thestudio i malmö, du har blivit bjuden att
komma ner hit och ta bilder etc av en av dina vänner.
bla bla bla bla !

- vi ses då, tack och hej!

ca: 10 minuter efter knackar det på dörren, sitter i bara trosor med
ryggen mot dörren och är rätt säker på att det är mamma.

- kom in!?
byggarbetare : - eeh skulle bara säga att vi är klara med er kupa nu, hejdå !
hejsan hoppsan som det kan gå..

det var min dag, och jag har fått reda på att jag har halsfluss och
ska gå på penselin fram till måndag nästa vecka, inga superier för
mig varken fredag eller lördag.. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0