linkin park - new divide

hej alla glada,
ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat som vanligt,
men har upptekte paradise hotel danmark som jag sitter och tittar på
dag ut och dag in.. hah !

http://www.tv6.se/play 
här kan du titta på alla 15 avsnitt och det kommer nya hela tiden
eftersom paradise hotel går nästan varje dag.

klicka på länken
sen på paradise hotel
sen säsong 4 (danmark)



vad har jag då gjort dom senaste dagarna, jo legat vid stranden såklart!
igår var jag på klitter med frida, som är en kompis jag haft hela livet och
idag åkte jag ända till helsingborg för att ligga på gröningen och sola tsm
med julia,frida och issi (cultura-folk).
allt har varit mycket trevligt..

en annan grej jag har tänkt på är ålderdom, hur blir det när man blir gammal..
jag har två senario av mitt tant-liv:

förslag 1 skulle vara att va den här härliga tanten som bakarbullar till
barnen i området, hjälper alla med de dom behöver och vara allmänt trevlig och go..
dvs. en "bull-mormor"

förslag 2 är att bli en sur och butter kärring som springer runt och hytter med käppen
mot allt och alla, kör på folk med rullatorn, skvallrar värre än skvallertidningarna..
klagar på allt, och dessutom tycka att allting "var bättre förr"..
detta är den typiska "sur-kärringen"




om några av nedanstående påstående drabbar mig, ber jag er
vänligen om att skjuta mig , tack på förhand!

- jag blir en tonårs-tant, dvs. en tant som klär sig som om hon var 16 år.
- jag får för mig att färga håret i någon gräm färg som lila, ljusblå eller rosa.
- jag börjar köpa allting på "loppan" och blir stammis.
- jag blir ett städfreak och börjar kommentera min släkt och mina vänners städning.
- jag börjar spela bingolotto varje vecka.

ja detta är väll några skräck senario eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Jönson

Bingolotto!!

2009-06-25 @ 22:07:07
Postat av: Annie

Japp, jag vill inte heller bli en sur kärring :)

2009-06-26 @ 18:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0