weezer - my name is jonas

JAAAAA, sista dagen av plugga inför sommarlovet !
visserligen har vissa av er godingar redan slutat, men det känns det
som vi också har eftersom vi bara har mogondagen också kvar.

fick MVG i slutbetyg i psykologi, mycket stolt! hihi .

vad har hänt i dag och vad ska hänga?
varit i skolan och gjort organisation och ledarskaps prov, får se hur det går!
sen hjälpte vi tompa (samhälls-läraren) att bära lite stolar och blev belönade
med glass. mmmmmums!

kom hem och insåg att jag inte hade någon nyckel, går ut för att hämta
extra nykeln men ingen nykel där (kom på att antagligen våra byggare fått
den för att kunna komma och gå i huset som dom vill)
gick runt och kände på alla dörrar men där var låst! det fanns bara ett alternativ
jag klättra upp på stegen till byggställningen som står gemte vårt hus (SKIT HÖGT)
sen klättrade jag in genom ett litet hål de hade gjort.
- äventyrliga annie !

nå, senare idag ska jag och hanna sola lite inför morgon dagen sen blir det hem och sova !

simma lugnt flickor och pojkar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0