ane brun - big in japan

jag älskar överraskningar- på alla sätt!

bara dom bra förstoss, men både att överraska 
och bli överraska. det är mysigt som tusan - man blir så glad!
 
en annan sak jag gillar är att skrämma människor.
det är grymt roligt, när folk hoppar typ 100 meter upp i luften och
skriker sönder för att man hoppade fram och sa "buh" .
- dock hatar jag att bli skrämd!

idag har jag bekräftat en sak som jag tänkt
på ganska länge, jag suger hårt på fotboll.
är med i fotbolls laget i skolan och känner mig verkligen sämst i hela världen.
haha, tar bara bollen om jag är tvungen till det och blir gärna av med den så fort som möjligt :D

tror löpar laget blir någonting för mig,
jag och hanna pratade med christopher (rektor trotzig)
och vi fick den glada nyheten att vi nog får vara med i både löpar laget och fotbolls laget.
det gillar vi !

nu fortsätter det eviga pluggandet, suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0