blink 182 - always

jag har just fått veta att mitt älskade blink 182 kanske ska
återförenas, det är en stor dag för alla som är som jag .. wi !



dock förstår jag inte hur de har tagit sig egenom konflikten där tom delong (gitarr&sång) sa
att blink 182 var typ nördiga - det skulle inte jag förlåtit i första taget !

nu är halva min klass i tyskland, roligt för dem !

jag har varit hos myhrman och fotat och här kommer lite smakprov :





säg gärna vad ni tycker om mitt första allster eller vad det heter, lala !
imorrn är det på ett igen och pendla till helsingborg- viken , thx för att jag slipper
det om vardagarna - puh !

pusspuss och kramkram


Kommentarer
Postat av: Lynn

Gud va fina bilder.. :) Älskar den med Hannas mamma o vovven, (som ja inte kommer ihåg va han hette.. (a)). Du e SUPERDUPERDUKTIG My Love.. ;)

2009-03-18 @ 17:51:40
URL: http://saltosurt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0