donna lewis - i will love you always and forever

igår var vi på 18 års fest hos amanda i laholm.
mycket trevlig kväll förutom en massa strul..

jag orkar verkligen inte att du aldrig kan bestämma dig,
kändes så bra när du sa att det var på ett sätt, för så vet jag
och behöver inte hoppas och kan börja försöka komma över dig.
sen helt plötsligt får jag veta en massa annat , och så klart gör det
mig lycklig som en fågel. hoppet !
men lika snabbt som du väcker det släcker du det igen, du gör mig
förvirrad. allt jag vill att det ska vara du och jag.
men du får välja , ditt val . inte mitt - jag har redan valt .



söndagen har varit precis som en perfekt söndag ska vara (nästan)
vaknade halv 12 , gick ner och gjorde frukost.
gick upp igen och la mig och tittade på twighligt - underbar film
och han som spelar i den var faktist mycket snygg (iaf i denna filmen)

ikväll blir det nog bio med mammsen och pappsen - män som hatar kvinnor
kan behövas en sån här slappedag efter gårdagens jobbigheter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0