flo rida- right round

idag är jag glader , sista dagen i skolan på 4 veckor .
jag vill tacka min mamma och pappa - och så klart bpg för denna underbara företelse!

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för att detta inlägget ska få en mening.
ska leka med johanna, adam och bästis tim ikväll.

ni är verkligen vänner i alla läget ( & hanna med men hon vill inte va mig oss - buhu )

saknar söndrebalg
roliga minnen:


- nikolai andreas sneckenborg som fått ett x-box i julklapp
- johannes på bornholm - AAAAAAAAAAAAAAAAAJ, HELVETES JÄVLA PISS!!!
- pernillas damp-bajs utbrott - BAAAJS , är nog brunt och kladdigt som kommer ut här *pekar på rumpan*
- robin gömde matteproven - vart är matte proven, jag tror jag måste gå och titta i det andra klassrummet
- hanna fick cancer ;oooo HAHA !
- bög superman på ven
- schackpjäserna - VAD I HELVETE, då ställer ni dom !!!?
- de vaaa inte jag, hubba bubba klubba -  vid västersjön
- mmm mmm mm ;)
- SAKNAR OSS

memories who vill last forever - eller iaf tills man blir senil,dement!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0