runner runner - so obvious

okej nu är jag här igen!
veckan som kommer, kommer bli en mardröm. som tur är har redan halva
gått. har prov och inlämningar exakt varje dag hela veckan.
ibland förstår jag inte vad eller hur skolan tänker,
det är ju inte dirket meningen att man ska få en uppgift på ett papper och sen
sätta sig ner på 2-3 lektioner och hemma (såklart -.-) och göra skiten, men lär
ju sig inte specielt mycket måste jag säga, och när man dessutom  har så här
mycket lär det ju åka in genom ena örat och ut genom andra.. eller ja, ni fattar principen!

nästa vecka blir det iaf prao hos en riktig reklam fotograf och det ska bli skit kul.
sen eftersom fotografen håller till i viken så lär jag titta förbi älskade cultura med , ska bli skoj!

bara denna veckan sen blir det 4 weeks off - skönt att slippa vara där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0