sophie ellis bextor - murder on the dancefloor

idag känner jag att det kommer bli en duktighetsdag
som kommer avslutas med att äntligen få träffa lilla
jenny , som kommer vara hemma nu i en vecka *happy-face*.

jag har kommit på att min stora dröm är att sjunga skitbra
och sjunga i typ ett rock band, som typ paramore.

det skulle vara helfräckt med massa mäniskor som står
och skriker och tycker att man är bäst i hela världen, fräckt !
synd att jag har scen skräck, och sjungar skräck .




musik är verkligen livet, det kan få en att bli på super bra humör
samtidigt som det kan få en att släppa ut all sin ilska osv.osv.
jag älskar musik, i alla former men så klart mest live ..
det är en känsla att stå i en publik på en konser och hoppa runder som
en galning och sjunga med i låtar som ofta de andra i publiken tycker om
lika mycket som en själv.



var och tittade på markus krunegård i höstas, vilket drag
det blev när "jag är en vampyr" kom . haha härlig känsla när publiken
nästan överröstar markus själv . sådan glädje.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag och en polare skulle på han på Cirkus i Stockholm för en dryg månad sedan. Tyvärr blev det inget av och jag ångrar det så MYCKET! :/ Han verkar vara kung live! :)

2009-03-01 @ 23:15:57
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0