bump in the road - erik hassle

(denna låt finns endast på youtube eftersom det är en demo)

jag har tänkt lite, sånna stora-kända bloggare som uppdaterar
5-6 gånger per dag, undrar om de egentligen har något roligt liv
om de ens har något liv över huvudtaget.. enda gången jag uppdaterar
två gånger per dag är när jag har riktigt tråkigt (som nu) eller när någonting
superviktigt har hänt.. och hur ofta händer någonting super viktigt
fem gånger på en dag? nejnej . men kul att de stora bloggarna
underhåller oss eller iaf mig som har utveckats till trogen blogg läsare.

jaha, det jag hade tänkt prata om idag då, är .... ERIK HASSLE !

första gången jag såg denna kille var i en tidning i culturas uppehållsrum.



inte sådär jätte konstigt att jag blev blixt kär ha, shiet denna bilden är
ja.. vad säger man!?    RIKGTIGT JÄVLA VRÅÅÅL SNYGG .
självklart sökte jag lite efter honom på olika musik ställen men hittade
verkligen nada..

sen kom då hurtful ut.. lite trevligt och tänkte då googla på denna snygging...



okej , jag vill inte säga att jag blev besviken men..
jo det blev jag -.-

men ja, killen sjunger iallafall som en gud, det kan man ju inte säga någonting om !
inspirationen till detta inlägg kom från LINA PAULSSONS BILDDAGBOK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt att man kan inspirera någon!

2009-05-23 @ 23:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0