don't bring flowers after i'm dead - erik hassle

även denna låt finns bara på youtube, och alltså inte på spotify som jag vet
att många använder för tillfället !
- erik hassles skiva kommer inte ut fören i augusti , min månad !

igår åkte massa folk till siesta och resten åker förmodligen idag.. roligt och siesta nästa år
är en självklarhet för min del..

idag ska jag iallafall in till stan med johanna, pengar kommer in senare med mamma så jag
kan köpa skorna som jag visade igår.. är sjukt sugen på att köpa dom faktist !

andra saker jag ska köpa idag eller framöver är:

- en ny väska
- nagellack !!!!
- lite sommriga tröjor
- lite roliga jeans
- hårfärg så jag kan mörka ner mitt hår igen!
- en ny maskara

ja you name it, behöver alltid nytt av allt .. hehe 1

och ikväll blir det att träffa kåsa, ossy och hanna .. muchos trevligt!

tack för mig leverpastaj
see you later alligator !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0