du är så - martin svensson




det här är då erik hassle , ni vet hurtful-erik som sjunger en av mina absolut favorit låtar:
 jag är en vampyr- markus krunegård

idag har jag lagat ett hål i tanden, shiet vad jag hatar tandläkaren.. bara
tanken får det att vrida sig i magen på mig .
och nu ska jag strax upp till hanna igen och förbereda överlevnads veckan, efter
denna planneringsdag känner jag mig ändå lite peppad på vad som komma skall.
osminkat, massa roliga låtar och prepering for beach 09 -  lol
det är synd att man inte orkar släpa med sig gitarr , älskar gitarr.. blir pepp på att lära
sig när man hör killarna på klippet här över, haha !

simma lugnt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0