forever - chris brown

varje morgon brukar jag gå upp och sätta igång datorn och lyssna på musik.
ibland brukar jag slinka in på facebook och titta lite också, och idag var en sån dag.
till min glädje upptäckte jag att älskling emil i min gamla klass på cultura var online
på chatten, vi pratade lite sådär på morgonkvisten och kom på att det snart ska bli en super fin
musik/dans video till just föralltid - chrisse brun!


skolan idag var jätte lång även om det egentligen inte är något vidare lång egentligen.
först var det lite engelska där vi fick reda på nationella läs/hör förståelse fick vg och vg+
känns skönt , sen hade vi franska lektion som vi trodde skulle bli lugn och skön med film.
men nejnej, helen hade andra tråkiga planer för oss. suck*
sen blev det fotboll med vårat gulliga skollag, självklart blev alla arga på varandra! allt är som vanligt .


vi har även förberätt lite inför överlevnads veckan så nu vet vi att vi ska
leva på nudlar,pasta och äntligen bröd i fyra dagar.
inte för att vara negativ och sånt , men jag ser inte riktigt fram emot det..
självklart ska jag berätta allt om överlevnadsveckan lite längre fram ..
faan ! glömde packnings pappret i skolan... orkar inte med mig själv !



aja har iaf det fetaste laget: hanna, annie, lina, ellinore och sara !
funderar på att göra smeknamn till oss alltihopa för att det ska bli lite coolare ..

sara velin har redan fått sitt : vellan
- snygg och stilrent !

vi är dom gula hyenorna.
bilden är egenfärglagd på paint, och det tog jätte lång tid så jag orkade inte
göra klart de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0