relient k - i so hate consequences

relient k är ett ganska okänt band som jag rekomenderar starkt!
dom är faktist mycket bra .

kvällen har spänderats med roligt folk, dvs. hanna, kåsa och oskar!
hockey, wienerbröd och skratt .
det är sjukt vad man kan ha roligt åt människor, utseende, beteende och allt annat!
det kan vara personer man känner, inte känner men vet vem de är eller helt
enkelt sådana som man verkligen inte har någon relation till över huvudtaget!

kommer ihåg en gång när jag och johanna lekte med hjärnarps grabbarna och
vi helt enkelt tog upp bilder från bahnhof, madison och ekebo och skrattade åt
folket som var med på bilderna !
aja, som en människa i ett samhälle som fungerar såhär säger jag bara..
kul om jag roar någon !
idag har jag även fått ett "riält kokt stryk" av oskar efter som jag upptäckt en väldigt känslig sak!
oskar är käääär i johan falk, shhhhhhhhhhhh!!!!!

- visserligen nekar oskar till detta påstående och därför ska jag ge honom en chans att bevisa motsatsen
genom att lägga upp en kontakt annons, fast det kommer här över i ett eget inlägg !
johanna har inspererat mig att göra detta, även om hon lägger upp till sig själv (desperatos) , jag lägger upp till ossy ponken!

vill även visa min missnöjdhet bland er bloggare runt om i sverige, fan vad ni är dåliga på
att uppdatera, väntat i flera dagar på lite skoj .. men nejnej!
skärp er för helvete!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är för fan inte gay :O

2009-05-09 @ 00:43:09
Postat av: Johanna

Oskar,alla vet att du är hemligt förälskad i Johan ? ;D

2009-05-09 @ 09:30:16
URL: http://johannakarltorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0