gwen stefanie - orange country girl

tack gud för att du gav tillbaka förståndet till mig
 -
nu är det slut med att slösa tid på värdsliga saker.


ikväll firade vi lite och jag tänker låta bilderna tala för sig själv.


- jag und josse lekte lite på bänken.

- nils the brills aka, johanna .

- posing .

- party people, innan det drog igång.

sista bilden blir en bild på lynn och anton, vilka sötnosar vava?


kvällen blev lyckad, trevligt och och även om det var lite kallt så var fest stämningen på
topp, fulla glada pojkar och frusna glada flickor.

vindarna viskar mitt namn och en lång utläggning om att camilla (jennys mamma) hade
två släckter per år ? så klart fattade vi ingenting .. och till sist kom vi på att hon nog menade
fester med släckten.

hörs imorrn och då är det fotbolls match !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0